Talk that talk!!

Något jag tycker är ganska roligt. Redan innan jag avslöjade vår förlovning så visste jag att en del skulle reagera med en åsikt om att set är för tidigt, dittan & dattan! ;) Och visst är det så att alla har rätt till sin åsikt, det säger jag inte emot. Dock är det väldigt sorgligt att man ens bryr sig om någon annan såpass mycket när man inte känner personen eller inte ens har någon relation till denne ;D

Jag tycker att det är upp till precis var och en hur man vill göra med den saken, att förlova sig eller gifta sig! Tid har ingen betydelse för mig, tycker att har man kommit så långt med varandra att man litar och känner varandra såpass väl och vet vad man vill och känner för personen osv så fine, go for it! :)

Det handlar om hur långt man kommit med förhållandet inte hur länge man vart tillsammans eller så. Ett förhållande kan vara otroligt surt trots 10 år tillsammans! Man kan aldrig veta vad som sker i framtiden, men man kan vet vart man står i livet, vad man vill och vart man vill komma! Allt är så mycket mer än bara tid :) Iallafall för mig sedan har ju som sagt alla olika åsikter och det får man ha!

Jag är lycklig här jag är, jag vet vart jag vill komma i livet och med vem. Det är det ju ingen som kan säga emot iallafall :) Jag har erfarenheter av skit och vet så väl vilken tur jag haft som hittat mitt M! Det finns inte många som honom ska ni veta :) Sen vet jag att vissa önska dom hade kommit längre i livet, men inte mitt problem! :)

Fint!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback